Milestone Care Premium

Gdy wsparcie nie może czekać do poniedziałku, Milestone Care Premium zapewnia bezpośredni, spersonalizowany i priorytetowy dostęp do ekspertów z globalnego zespołu wsparcia technicznego Milestone przez całą dobę.

Dostęp do pomocy technicznej 24/7

Zapewniając całodobowy dostęp do zespołów wsparcia technicznego Milestone, Care Premium uzupełnia usługi i wsparcie oferowane przez sieć wysoko wykwalifikowanych resellerów i integratorów.

Ciesz się spokojem ducha

Milestone jest zawsze gotowy do pomocy. Nasze zespoły wsparcia technicznego znajdują się na całym świecie i są gotowe do rozwiązania każdego problemu. Możesz liczyć na wsparcie 24/7 dla krytycznych dla biznesu rozwiązań w zakresie monitoringu.

Rozwiązania do zarządzania sygnałem wizyjnym mają krytyczne znaczenie dla działalności firmy, a niektóre problemy nie mogą czekać do poniedziałku. Dzięki usłudze Care Premium otrzymasz priorytetowe wsparcie i pewność, że krytyczne problemy będą rozwiązywane szybko i przy minimalnych przestojach w działalności.

Bądź pierwszy w kolejce

Usługa Care Premium obejmuje umowę o gwarantowanym poziomie usług z określonym czasem reakcji. Dzięki temu masz pewność, że nie będziesz musiał czekać.

Zminimalizuj potencjalne nieporozumienia, komunikując się z inżynierami pomocy technicznej w preferowanym języku.

W pełni zlokalizowane wsparcie

Jako firma globalna, Milestone może zapewnić wsparcie nie tylko w pobliżu Twojej lokalizacji, ale w większości przypadków również w preferowanym przez Ciebie języku.


pixelpixel

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel