Nasz Dział Techniczny zajmuje się konfiguracją i serwisem gwarancyjnym oraz pogwarancyjnym fotopułapek. Zgłosić się do nas mogą także osoby, które nie zakupiły sprzętu u nas, ale potrzebują pomocy! Rozwiązujemy problemy takie jak:
błędna konfiguracja fotopułapki
niedziałający moduł przesyłania danych (GSM)
nieprawidłowe działanie przełącznika ON-TEST-OFF
uszkodzenia klapek lub zatrzasków obudowy
niedziałający czujnik ruchu
krótki czas działania na bateriach/ akumulatorkach
przepalenie oświetlacza podczerwieni (IR)
niedziałający wyświetlacz LCD
uszkodzony slot karty pamięci SD
nieaktualne oprogramowanie (firmware)
niepoprawnie działający filtr podczerwieni (objawiający się różowym odcieniem zdjęć za dnia)
brak możliwości uruchomienia fotopułapki
Wysyłka uszkodzonej fotopułapki:
Sprzęt zakupiony w naszym sklepie:
przy wysyłce fotopułapki do naszej firmy na serwis, prosimy o dołączenie wypełnionego formularza gwarancyjnego.
Wiele potencjalnych problemów może wynikać z niepoprawnej konfiguracji lub użytkowania fotopułapek, dlatego przed wysyłką uszkodzonej fotopułapki zalecamy kontakt telefoniczny lub mailowy z Działem Technicznym:
Jeśli Państwa fotopułapka nie znajduje się na liście, również prosimy o kontakt.
Sprawdzenie fotopułapki przez naszego serwisanta to koszt 50 zł netto + koszty wysyłki. Powyższy koszt nie jest naliczany, jeśli po sprawdzeniu usterki zostanie podjęta decyzja o naprawie serwisowej.