Serwis fotopułapek
Nasz Dział Techniczny zajmuje się konfiguracją i serwisem gwarancyjnym oraz pogwarancyjnym fotopułapek. Zgłosić się do nas mogą także osoby, które nie zakupiły sprzętu u nas, ale potrzebują pomocy! Rozwiązujemy problemy takie jak:
- błędna konfiguracja fotopułapki
- niedziałający moduł przesyłania danych (GSM)
- nieprawidłowe działanie przełącznika ON-TEST-OFF
- uszkodzenia klapek lub zatrzasków obudowy
- niedziałający czujnik ruchu
- krótki czas działania na bateriach / akumulatorkach
- przepalenie oświatlacza podczerwieni (IR)
- niedziałający wyświetlacz LCD
- uszkodzony slot karty pamięci SD
- nieaktualne oprogramowanie (firmware)
- niepoprawnie działający filtr podczerwieni (objawiający się różowym odcieniem zdjęć za dnia)
- brak możliwości uruchomienia fotopułapki
Wysyłka uszkodzonej fotopułapki:
Sprzęt zakupiony w naszym sklepie: przy wysyłce fotopułapki do naszej firmy na serwis, prosimy o dołączenie wypełnionego formularza gwarancyjnego.
Wiele potencjalnych problemów może wynikać z niepoprawnej konfiguracji lub użytkowania fotopułapek, dlatego przed wysyłką uszkodzonej fotopułapki zalecamy kontakt telefoniczny lub mailowy z Działem Technicznym
+48 61 8750 476
+48 533 328 298
Sprzęt zakupiony w innym sklepie: W celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z Działem Technicznym:
+48 61 8750 476
+48 533 328 298
Regularnie przeprowadzamy serwis modeli:
- TV-5320W55, TV-5320W100, TV-5320WMA55, TV-5320WMA100, LTL5310WMG 940nm Acorn, LTL5310A 940nm Acorn, LTL5310WA 940nm Acorn
- TV-6240 HD, TV-6240MA HD, LTL6210MC 940nm Acorn, LTL6210MC PLUS, LTL6210MG PLUS, LTL6210WMC PLUS, LTL6210WMG PLUS, LTL6310MG 940nm Acorn
- TV-6340W55, TV-6340W100, TV-6340WMA55, TV-6340WMA100, LTL6310MG 940nm Acorn, LTL6310WMG 940nm Acorn
- TV-5140W55, TV-5140W100, TV-5140WMA55, TV-5140WMA100, SF3.0CG, SF3.0CW
- TV-5440, TV-5440MA, Spromise S328, Spromise S358
- TV-9830MA, TV-9840MA, MG-983G-30M, MG-984-30M, MG-984-36M
- TV-5020, SG-520 850nm
Jeśli Państwa fotopułapka nie znajduje się na liście, również prosimy o kontakt.
Sprawdzenie fotopułapki przez naszego serwisanta to koszt 50 zł netto + koszty wysyłki.
Powyższy koszt nie jest naliczany, jeśli po sprawdzeniu usterki zostanie podjęta decyzja o naprawie serwisowej.