Wsparcie techniczne

 

 

 

Systemy monitoringu to skomplikowane produkty. Zarówno od strony sprzętowej, jak i programistycznej wymagają odpowiedniego przygotowania – robi to już ekipa montażowa, ale niekiedy w związku z różnymi zdarzeniami czy koniecznością zweryfikowania parametrów pracy systemu pojawiają się problemy techniczne, które należy na bieżąco usuwać, aby zapewnić skuteczną pracę wszystkich systemów zabezpieczeń.

  • Konfiguracja wstępna sprzętu i oprogramowania.

  • Zmiany w ustawieniach, mające na celu przystosowanie systemów zabezpieczających do lokalnych uwarunkowań użytkowania.

  • Wsparcie przy instalacji nowych elementów systemów, integracji z już istniejącymi sieciami, rozbudowie i modernizacji.

 

To tylko niektóre z sytuacji, w których możecie Państwo skorzystać z naszego wsparcia. Jako specjaliści w dziedzinie systemów bezpieczeństwa, udzielamy pełnego wsparcia technicznego naszym klientom, pomagając w osiągnięciu idealnych ustawień konfiguracyjnych.

 

W przypadku serwisowania sprzętu prosimy o wypełnienie karty reklamacyjnej - Reklamacja

 

Aby uzyskać wsparcie doradców technicznych, możecie się Państwo skontaktować z nami pod jednym z numerów telefonów lub mailowo:

+48 61 8750 476

+48 61 8770 063

+48 61 8755 686

+48 664 930 868

pomoc@TVprzemyslowa.pl

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Rozumiem, zamknij.
pixelpixelpixel